• sözlükte ak partili varsa o trolldür anlayışı

    5.
    Mesela şu bi üstteki gibi. Hiçkimse bu kadar inanarak saçmalayamaz ayrıca.
    -2 ... flat head
  • düğünde takılan altınlar gelinindir

    4.
    çok da ciddiye almayın yargıtay bu a dediğine yarın z diyebilir.
    4 -2 ... flat head
  • adeta bir ponçik olmam

    5.
    (bkz: sikerler kamil hepinizi sikerler)
    1 ... flat head
  • hasan şaş ın kadıköy açıklaması

    6.
    ne ara bunları söylemiş acaba.
    ... flat head
  • diyanet in sol elle şeytan yemek yer fetvası

    10.
    Gören de diyanet her akşam yemeğini luciferle yiyor sanacak. Bu kadar boş beleş işlerle uğraşan başka bir kurum var mı acaba...
    1 -2 ... flat head
  • chdp den akp seçmenliğine geçiş hikayem

    5.
    Yaş 34 müş. Yalancıyı skmiyolar tabi.
    4 -2 ... flat head
  • 4 şubat 2018 demir grup sivasspor galatasaray maçı

    85.
    Hala penaltı diyenler var inanılır gibi değil.
    3 -3 ... flat head
  • torba büyük ceptir

    3.
    La sie sabah sabah saçma sapan... buna ne güzel sktr çekmişlerdi niye yine almışlar ki?
    1 ... flat head
  • kurtlar vadisi kaos

    6.
    Lan bitmedi mi bu daha? Ben lisedeydim bu yeni başlıyordu 40 a merdiven dayadım hala oynuyor çüş.
    ... flat head
  • askerlik süresinin uzatılması

    2.
    inşallah.

    biz gittik aslanlar gibi 12 ay yaptık geldik, istesinler bi o kadar daha yaparız gerekirse.

    Ben o zaman görücem fransa dan, almanya dan yazıp bize milliyetçilik satmaya çalışan orspu evlatlarının gtünü.
    ... flat head
  • birayı çakmakla açmak

    49.
    Çok skici yaptığım eylemdir. Şampanya gibi patlatırım icabında.
    ... flat head
  • suriyelilerin çocuk yapma hakkına müdahale

    2.
    Sen önce de yi da yı yazmayı öğren de bakarız sonra buna.
    ... flat head
  • işsizlik yüzde 15 diyen am feryadı

    3.
    Kayıtlı olandır o toplam olsa duramaZsın.
    1 ... flat head
  • gaddar rick

    60.
    https://m.uludagsozluk.com/e/38778146/

    “Tuğla gibi kalın anayasalar” herif konuya o kadar yabancı ki daha olaydan haberi yok o derece.
    ... flat head
  • hz ali alevi miydi

    2.
    alevilik "ali nin yolundan giden" anlamında bir mezhep olduğuna göre hz ali alevi olmamalıdır.

    edit: çok da skimdeydi.
    2 -2 ... flat head
  • beşiktaş mado da entrylerimi okuyan bayan kız

    2.
    kızın büyük işsiz olduğunu gösterir.
    3 ... flat head
  • anıtkabir in yunan tapınaklarına benzemesi

    62.
    sanki memlekette analm taşıyan her yapı taj mahale benzio da sıra anıtkabire geldi...
    ... flat head
  • anderson talisca vs metin oktay

    2.
    Ney ney ney?
    -1 ... flat head
  • sembuseklicorba ya yolladığım aşk tebligatı

    2.
    Kardeş direk mernis adresine göndereydin bila mila döner maazallah.
    1 ... flat head
  • 2 şubat 2018 askerliğin 18 ay olması

    3.
    Oo iyi haber.

    Bedelli tayfası çomarlar anal solunuma başlamışlardır.
    5 -7 ... flat head
  • yeni şeyler getiriyorum